kolmapäev, 1. veebruar 2017

Kerit: Puudrite saaga ehk mida teha, kui on palju puudreid mis on kohe otsakorral.

Hei.

Pikalt ei ole kirjutanud siia ei mina ega Margit. Mul oli 27.01 meniski ja muu operatsioon ja enne seda olin palavikus. Nõme põletiku palavik oli ja siis ma ei tahtnud kedagi näha ega midagi teha. Enne ma meniski opist ka ei kirjuta, kui olen kontrollis ära käinud.

Aga kuna mul praegu aega on nii palju, siis hakkasin enda kosmeetikakotti korrastama. Tuli välja, et mul on mitmeid kohe kohe otsa saavaid puudreid ja hunnik põsepunaseid, mida ma ei kasuta.

Kunagi parandasin maha kukkunud puudrit ja tulin ideele, et ma saan kõik puudrid ühte kokku segada ju. Nii tegingi. Hunnik plätserdamist ja tunne, et puudrit on kõikjal. Aga ausõna - asi oli seda väärt. Ma sain enda jaoks nii ideaalse tooni. Põsepunaga nii hästi ei läinud, aga pole hullu. Küll ära kasutan kunagi.

Leidsin siis 3 erinevat puudrit. Nagu näha on kõik erinevas toonis ja 2 on kohe otsas. Kolmanda toon mulle ei sobi ja nii saigi need 3 valitud.




Kõige esimesena tuleb purustada nad pudiks. Kuna ma olen laisk ja ei viitsi asju pesta, siis purustasin nad enda puudritopsis. Alla panin tavalise paberi, et terve laud hiljem puudrine poleks.



Järgmiseks on lihtsam võtta mõni kauss või anum kuhu panna kõik puudripudud kokku. Mina kasutasin selleks suurema puudri alust.




Segasin nad ära ja nüüd tuleb lisada täiesti tunde järgi viina/piiritust. See seob puudriosakesed ja tuleb üks lögane mass.





Jubedalt armastas see möks lusika külge jääda ja ei saanud ühtlaseks seda. Olin kaval ja võtsin appi kile. Kilet ta nii ei armastanud ja sain ilusti ajada laiali ja teha vastav muster ja kujund nagu ise soovin. Tunnike lasin tal kile all olla ja radika peal. Mu neljajalgne sõber oli väga huvitatud sellest ja ei saanud riskida, et käpajälg ka lisaks peal on. Hiljem võtsin ettevaatlikult kile ära ja lasin umbes 12h kuivada. Rutem saab, kui fööniga kuivatada.




Nonii.
Nüüd põsepunad. Millegi pärast ma olin neid kogunud kokku mitmeid ja nad võtsid ainult ruumi. Ühte roosat tooni olen rohkem kasutanud kui näha, aga ju siis ta mul nii lemmik polnud.



Nagu puudriga, tegin kõik puruks ja panin ühte topsikusse. Kuna eelnevalt jäi üks puudritopsik vabaks, sain ideaalselt kõik sinna panna.



Kui kõik oli puder ja segatud, avastasin, et asi on liiiiiiga roosa. Kindlasti mõni on vaimustatud sellest, aga mina mitte. Mul on kodus üks korv kus on kosmeetika mida ma nii ei kasuta. Sealt leidsin heledama põsepuna. Mõtlesin, et oh tore, õhtu päästetud.





Vist ikka ei olnud. :D Ta läks natukene heledamaks, aga ikkagi minu jaoks liiga roosa. Kuna rohkem ma ei raatsinud häid põsepunasid sinna panna, siis otsustasin, et las ta jääb nii. Kunagi kasutan ikka ära.

Nagu ikka sai viina juurde pandud ja tehtud möksiks.




Siin tundub eriti roosakas-punane. 
Aga jälle panin kile peale, ajasin ilusti näppudega laiali ja jätsin kuivama kilega tunniks ja hiljem võtsin ära. Ootasin hommikut põnevusega, et mis sellest siis välja tuleb.



Tulemus on siin. Puudriga ma olen ülirahul. Kohe katsetasin ära ja see on nii minu toon kui annab olla.
Aga põsepuna sobib kindlasti kellelegi teisele paremini kui mulle. Kui õhtul tundus tulevat roosakas-punane, siis lõpuks oli roosakas-lilla. Eks ma ise olen ka süüdi, et nii roosad toonid kõik panin, aga pole hullu. Ma ei kaotanud midagi. Ma sain ennem lahti kogukatest topsikutest ja nüüd on rohkem ruumi. Vist on põhjust osta ka parem põsepuna nüüd. :D



Ma loodan, et sellest oli kellelegi kasu ja viitsib ka samamoodi katsetada nagu ma tegin. 



Kallimusipai,
Kerit


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar