reede, 13. jaanuar 2017

Kerit: Mu imelised pintslid.

Tsau! :)

Sain kätte oma ägedad meigipintslid. Tellisin need nagu ikka Aliexpressist ja kohale tulid umbes 3 nädalaga. Kusjuures tarnekiirus oli üllatav, kuna ma ootan ikka pooli asju, mis olid tellitud 11.11.16. 

11.11 Tellisin alguses huvipärast ühe selle uutmoodi meigipintsli. Lihtsalt tahtsin näha, et mis imeasi see on, mida kõik kiidavad. Muidugi alist ei saa enamasti mingit kvaliteeti, aga proovida võis. Tookord tellisin jumestuskreemi oma ja nii kui seda esimest korda proovisin - ma armusin. Nii ühtlane jäi, nii mugav kasutada. See sai muidugi hästi särav ka tellitud, täpselt nagu mulle meeldib. 



Nüüd siis jõudis kohale kompekt neid imelisi pintsleid. Pakis on 5 erinevat. Kindlasti proff vajaks rohkem, aga ma üritan neid viite õppida kasutama. Eks kuskilt youtubest uurin, et kuidas oleks õige ja mis moodi kõige parem. Mul pole ühtegi tuttavat ka, kes tegeleks aktiivselt meigikunstiga, et uurida temalt. Aga ehk minul, kui mitte mingil erilisel ilueedil, polegi vaja kõike ideaalselt teada. Selle jaoks ongi teised inimesed, kes oskavad meiki teha ideaalselt. Enamasti ma olen õnnelik, kui mul kulmud samasugused on. :D 



Kuna jumestuskreemi oma oli mul olemas juba ja mu puudripintsel jube närakas, siis saigi otsustavaks see komplekt. Pintsleid näppides hetkel veel karvu küljest ei kukkunud. Kellegi blogist ma lugesin, et tellis ka Alist pintslid ja paari päevaga olid enamus karvad ära kukkunud. Ma loodan, et minu omadega nii ei juhtu. Ma küll ei taha oma näost pikki tumedaid karvu korjata. Raudselt siis jääb mõni karv kahe silma vahele ja ma näen välja jube naljakas. Seda pole vaja. :D



Kontuurimise oma läheb ka kindlasti kasutusse. Ma järjest üritan leida endale sobivaid asju kontuurimiseks, aga sellest räägin teine kord.



Lauvärvi omad leiavad oma kasutuse ma usun, et max mõni korda kuus. Mul pole kuhugi minna ilusate silmadega. Seega kutsuge mind kõikjale, et mul põhjus oleks end ilusaks teha.




Silmalaineripintslit ma kahtlen, et kunagi kasutan. Mul on laineri jaoks teised asjad ja lainerijoone tegemine on minu jaoks kunst. See ei tule kunagi enamasti ilus. Seega lihtsam on loobuda.



Eks hoian kursis, et kuidas mul edeneb nende pintslite. Aga kui minusugune koba saab nendega hakkama, siis saavad kõik.


Päikest! :)


Kerit.


2 kommentaari:

  1. Edu blogimisega! Ootan pilte stiilis enne ja pärast. St näita, kuidas ka pintsleid kasutad :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oh ma ei tea kas olen õige inimene seda tegema. See rohkem ehk nende pärusmaa kes teavad mida teevad. Mina olen kõigest lihtlabane katsetaja. :)

      Kustuta