reede, 13. jaanuar 2017

Margit tutvustab ennast ka

Tere siis ka minu poolt. Olen naine ning vanust on mul täpselt parasjagu - nimelt 34 aastat. Otseloomulikult tunnen ennast siiski 24sena ja kui aus olla, siis teised ei taha ka kohe mitte uskuda mu tegelikku vanust :) See 34 aastat on mind õpetanud ja kujundanud mind just selleks, kes ma tänasel päeval olen. Ahsoo, et kes ma siis olen?
Ametilt olen ripsmetehnik ning armastan seda tööd päris mitmel põhjusel, aga sellest teen kindlast täitsa omaette postituse.
Olen õppinud oma elu jooksul päris mitmes koolis ja läbinud erinevaid koolitusi - seega justkui hunt kriimsilm. Olen õppinud Tamme gümnaasiumis, Lähte ühisgümnaasiumis, Abja-Paluoja piirivalve klassis, Tartu täiskasvanute gümnaasiumis, kus omandasin lõpuks ka oma keskhariduse. Seejärel omandasin Martin Ilvese massööri kursustel mitmeid pabereid ja käisin lühikest aega ka Lahemaa tervisekoolis. Ma isegi töötasin massöörina. Seejärel käisin väga mitmel koolitusel Tartu Kutsehariduskeskuses- veinikoolitus, eesti köök, kodukokkajate teemaõhtud. Nimelt ma jumaldan toitu ja maitseid ning ka toidu valmistamist. Oma hobist tulenevalt õppisin ka koka intensiivõppes, mis kestis aastakese. Sain olla praktikal Antoniuse hotellis ja puha. Seal õppides tegin avastuse, et kui sind miski huvitab, siis on õppimine tegelikult väga vahva ja sellest sündis otsus panna ennast proovile ülikoolis. Kuna olin oma valikutes ebakindel, siis kasutasin Tartu Töötukassa karjäärinõustaja abi. Sellest tulenevalt seadsin sammud Tartu Ülikooli sotsiaalteaduskonda, kus lõpetasin eelmisel aastal sotioloogia, sotsiaaltöö ja sotsiaalpoliitika eriala ning pärast katseid sain ka magistriõppesse, kuid selle jätsin sel korral vahele.
Olen ka abikaasa ja elan oma mehe ning kassiga pisikeses, kuid hubases kööktoas. Kassist ja lemmikloomadest ja mehest räägin ehk mõnes teises postituses.
Aga minu roll selles blogis? Jah, ma tunnen, et mul on palju mida jagada teistega ning üritan seejuures olla võimalikult põhjalik ja loodetavasti kergesti loetav. Saan teile rääkida ripsmetega seonduvast, erinevatest toodetest, mida oma 30+ keha peal katsetan, samuti jagan katsetusi ja mõtteid tervislikust toitumisest ja kehakaalust kui sellisest üleüldse. Ja lisaks sellele usun, et mul tuleb teemasid jooksvalt nii palju, et pean paluma jumalat, et te kullakesed ei tüdineks ;)
Räägin järgmises postituses ka oma hobidest :)
Järgmise korrani armsad ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar