esmaspäev, 16. jaanuar 2017

Keriti H&M'i leiud

Hei-Hei.

Ma pole kunagi H&M'i suur fänn olnud. See on kuidagi minu jaoks nii ära leierdatud ja kui lõpuks poed Eestisse jõudsid, siis lootsin rohkemat. Ometi oli aastaid tagasi sõnad "mul on H&M'i xxx" suur asi ja mäletan kuidas sõbrannad imetlesid riideid, mis olid sealt ostetud.

Täna vaatasin oma elutoas ringi ja sain aru, et järjest rohkem häirib mind pruun laud. Kõik muu on kas väga hele või must ja siis on keset tuba üks laud, pruun laud. Kuna korterit ma üürin, siis ma ei saa seda lihtsalt ära ka visata. Tulin ideele, et üks laualina parandaks väga palju asju. Olin kuulnud häid jutte H&M'i koduosakonna kohta ja Kvartalisse ma sammud seadsin. Kuna üksi ma ei viitsind minna, vedasin S'i kaasa. Ega tal tavaliselt selle vastu midagi nii pole.  Või tal lihtsalt ei jää midagi muud üle. :D

Aga see on vist needus, et kui midagi vaja, siis seda ma ei leia ja tulen hoopis muu nodiga tagasi.

Ma leidsin endale nii armsa küünlaaluse. Kuigi jõulud on ammu läbi, aga küünlad toovad sellesse pimedasse aega natukenegi valgust juurde. H&M'i kodulehelt kahjuks ma seda ei leidnud. Hind oli kõigest 1€.





Muidugi oli mul juba tekkinud soov küünlaid ka siis osta. See valik oli meeletu. Kuna kodus ootasid juba erinevad lillelõhnad, puuviljad ja mida kõike veel, siis sai otsustavaks vanilje. Aga see pole selline lääge nagu enamus on, vaid mõnus ja nii värske kui üks magus lõhn olla saab. Jama on ainult see, et ta põleb ainult umbes 3h. Aga see vist ongi teeküünalde üks miinus. Kodulehel on nad täitsa olemas. Hind 2.99€






Kuna ma olen ikkagi naine, siis läksin ka sinna poole kus on meigi jaoks vajalikud asjad. Otseselt midagi vaja pole, aga midagi tahtsin ikka. Leidsingi siis puudri ja ainult 3€ maksis. Ma polnud varem kasutanud ühtegi vastava firma toodangut ja algatuseks 3€ raisata polnud palju. Saigi siis koju toodud matistav puuder. Täpselt minu tooni polnud saada, aga hetkel ma olengi kahvatu ja ongi ehk minu jaoks see toon parem. Tekstuurilt on ta hästi pehme ja mõnus. Eks näha ole, et kuidas ta näos püsib. Hetkel on meik sellega tehtud. Vinguda ei saa. :) Puuder on leitav siit, aga nagu näha, siis originaalhind on 9,99€





Kuidagi väga ilus näeb see välja ka! Stiilipunktid lähevad kindlasti siia. :)





Kõike ilusat ja head, mu armsad. :)

Kerit.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar