laupäev, 14. jaanuar 2017

Kerit: Jalad korda! :)

Hei.

Siis kui oli Aliexpressis suured soodukad, sai ka minul 30 erinevat asja tellitud. Üks osa nendest olid ilutooted. Minu meelest on väga põnev katsetada uusi asju. Paljud kindlasti ei poolda seda ja eriti veel Hiinast tellituid asju, aga ma vist liiga hulljulge.

Üks põnev asi, mida ma tellisin oli jalgade mask, mis võtab vana paksu naha maha. Ehk siis paned kilesussid jalga, kus on vastav vedelik sees. Hoiad neid mõni tund jalas ja nädala pärast peaksid jalad nahka ajama hakkama.




Eelmine laupäev ma katsetasin ära selle. Kuigi öeldud oli 0.5 -2 h hoida neid jalas, siis ma hoidsin umbes tund. Et vedelik välja ei voolaks, panin tavalised sokid ka veel otsa. Jalad olid pärast väga pehmed ja mõnusad. Ma olin arvestanud, et umbes nädala pärast hakkavad jalad koorduma, aga üllatus oli suur, kui neljapäeval vaatasin jalgu. Mu talla all oli nahk lahti juba ja ma vahetasin nahka. Õhtuks oli asi veel hullemaks läinud. Ega ma oma näppe eemale ei suutnud hoida ja aitasin kaasa ehk kiskusin ise ka. Hiljem oli diivanil korralik kuhi surnut nahka. Hea, et tolmuimeja oli olemas, muidu elaksin siiamaani oma nahahunniku otsas. :D



Ja teate kui siidised need kohad on, kus vana nahk maas on. Ma kartsin, et äkki on valulik või punane, aga ei.
Minu kahjuks vist hoidsin liiga vähe jalgu kilesussides, sest kontsa pealt eriti nahka ei tule. Juba mõtlesin, et kuu lõpu poole teen uuesti. Suvel vist ei harrastaks sellist tehnikat, aga talvel ei vaata keegi nii jalgu ja ideaalne lahendus, vähemalt minu jaoks.

Kindlasti ükspäev otsin veel huvitavaid lahendusi. Minu jaoks on kõik see uus ja põnev.

Päikest! :)
Kerit

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar