laupäev, 14. jaanuar 2017

Kerit: Hea näonaha saladus

Tsauu! :)

Ma olen üks nendest õnnetutest keda pole õnnistatud ideaalse näonahaga. Pubekana oli üldse hullumaja ja nüüd õnneks ainult enne neid toredaid päevi tuleb mõni punnike näole. Aga kuna mul on organismis suur vitamiinide puudus, siis kajastub see kõige paremini nahal. Mul on tõsiselt kuiv nahk kehal ja rasune näol. Näonahk on ka tuhm ja see kuidagi toob poorid ka nii esile. Ehk siis jamamist on näoga küll.

Tükk aega ma katsetasin erinevaid poetooteid, sai ka kosmeetikute käest ostetud aga miski ei muutnud seda paremaks. Ütleme ausalt, paks jumestuskreemi kiht oli minu jaoks ainuke lahendus. Ja see rikkus omakorda mu nägu.

Ma leidsin endale järjekordselt Aliexpressist kaks lemmikut toodet näole. Tegelikult mul armas emme kuulis nende toodete komponentidest ja andis ülesandeks tellida need. Üks põhiline asi, mis mõjub ka hästi näiteks kortsudele ja kaotab need, on retinool.  Vanasti sai tellida ka täiesti puhast retinooli, aga enam kahjuks pole leidnud seda õiget.

Alist otsides jäi mulle silma kaks toodet - üks teo lima ja retinooliga ja teine oli retinooli ja hüalurooniga. Teo limaga olen varasemalt ka kokku puutunud. Ma ei mäleta enam mis riigist, aga tõime emaga teo limast tehtud seerumid ja kreemid kaasa. Siis veel neid Eestis ei olnud ja see tundus väga huvitav olevat. Eks ta mõjus ka ja oli teistele äge seletada nii muuseas "ah ma kasutan teo lima kreemi".


Praegu otsisin, et mis infot on netis retinooli kohta. Ega mina ka ei oska seletada, et mis see täpsemalt on. Eesti keeles ei leidnud midagi, aga inglise keeles oli hea info olemas. Kõige parema info saad siit.
Ehk siis retinool on puhas a-vitamiin. Tegelikult selle kasutamine kosmeetikas on keelatud Euroopas, aga Hiinast saab ikka tellida, nagu mina teen seda. Kõrvalmõjudeks on ärritus, ketendus ja liigne kuivus. Oh ma mäletan, kui puhta retinooli tellisin ja selle otse näkku panin - ma ajasin naha maha. Nahk valus polnud, aga samas tulemus oli ilus. Ei ühtegi liigset poori ega kortsu. Siis katsetas ema kohe, et oh mis see on ja kindlasti paar aastat noorem nägi ta välja. Sellest ajast saati on see ta lemmik toode ja koguaeg nõuab juurde oma sõbranna seda, kui jälle põhi paistma hakkab.

Kuna puhas retinool võib nahale liiga teha, aga vähesel määral on see hea, siis müüaksegi kreeme, mis sisaldavad retinooli. Ideaalne lahendus ju.

Ehk siis retinooli on parim lahendus aknele, kortsudele, ebatasastustele ja kõigele halvale mis näos on.


See on siis minu armas kreem teo limast ja retinoolist. Kasutan seda hommikul ja õhtul. Enam ei ole nägu nii tuhm, ei hakka keset päeva läikima. Nahka ma ei aja ja kordagi pole ta liigselt kuivatanud.
Nad vist täiustavadki teineteist. Saad tellida siit.

Teo limal on võimas kudesid taastav jõud- ta on üks efektiivseim teadaolev vahend võitluses akne, armkoe, venitusarmide, nahaplekkide ja punetusega. Tigu produtseerib lima naturaalselt, oma pideva liikumise tulemusel. Teo sekreet koosneb ainetest mis kaitsevad tigu teravate kivide eest, kriimustuste ja päikse eest, sisaldab hulgaliselt hinnalisi koostisaineid:
mukopolüsahhariide – pika aegne niisutamine;
glükoolhapet- avaldab nahka koorivat mõju, ahendab poore, ühtlustab jumet ja muudab selle heledamaks, aitab teistel aktiivainetel imenduda.
Allantoiini- rahustav, kaitsev ja taastav
kollageeni ja elastiini – toidavad kudesid ja muudavad need elastseks
valku ja vitamiine – toitvad ja naha uuenemist stimuleerivad
peptiidid - puhastavad.



Teine armas toode ongi siis hüaluroonhappe ja retinooliga seerum. Seda kasutan vahelduseks kreemile, et nahk ära ei harjuks. Aga isiklikult meeldib kreem rohkem. Tellida saad siit.


"Hüaluroonapet leidub looduslikult meis endis, eriti naha kudedes. Seda leidub klaaskehas, kus see annab silmadele kuju; kõhredes, luudes ja sünoviaalvedelikus.
Hüaluroonhappe ülesanne on säilitada kollageeni ja elastiini tootmine kehas. Vananedes hüalurooni tootmine väheneb. 
Gramm hüaluroonhapet suudab siduda umbes 6 liitrit vett. Hüaluroonhape seob oma kaalust kolm korda suurema koguse niiskust. Lisaks nahas niiskuse sidumisele vähendab ka hüaluroonhape ka niiskuse aurustumist nahast, transpordib naharakkudesse hapnikku ja toiteaineid ning kõrvaldab rakkudest jääkaineid. Hüaluroonhapet peetakse isegi paremaks niisutajaks kui siiani peetud glütseriini  ja uureat. 
Hüaluroonhappel põhinevad tooted on maailma enim kasutatavad kortsutäidised ehk fillerid. "


Suvel ma nii tihti ei kasuta retinooli. Aga et näonahk ka siis ilus oleks, on mul vanast ajast järel puhast retinooli. Seda ma lisan mõni tilk vastavasse kreemi mida kasutan ja ongi mure lahendatud. 

Ma loodan, et kellelegi on sellest infost siin kasu. Need tooted on tõesti head. Mu näonahk on väga jonnakas nagu perenainegi ja paljudest kreemidest tekivad allergiad. Siiamaani õnneks nendega nii juhtunud ei ole. Ma muidugi ei saa öelda, et seda ei või juhtuda just Sinuga, aga ma loodan, et nii seda pole.


Kerit. 



3 kommentaari:

  1. Mul on kahju, et mu kommentaar kustutati, tegemist oli heasoovliku märkusega ju.
    Samas on hea näha, et tänu sellele "retinori" retinooliks parandasid :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Vabandust, ma üldse ei tahtnud kustutada. Ma kirjutasin pika tänuavalduse vastu ja vajutasin valet nuppu. Häbi on.
      Aga tõesti aitäh! Mai tea mis eile mõtlesin kui nii kirjutasin. ☺

      Kustuta